Euro Laser Masters Cup 20

Degut a la situació d'incertesa per la Covid-19,

a hores d'ara no sabem quan i com podrem

activar els serveis per aquesta temporada 2020.

Tan aviat com tinguem més informació, l'anirem actualitzant.

ELMC 2020 - CANCELLED

Notícies ..
nit de la vela catalana

NIT DE LA VELA CATALANA

El divendres 31 de gener de 2019 al Museu Marítim de Barcelona a les 18h va tenir lloc la 53a edició de l'esdeveniment més icònic de la vela catalana, la Festa de la Vela. Sense dubte, una nit màgica per a tot el col·lectiu de la vela catalana.Acte amb la voluntat de reconèixer la tasca que esportistes, clubs nàutics i escoles de vela realitzen a llarg de l'any. Campions del Món, d'Europa, d'Espanya i de Catalunya, persones distingides per les seves activitats en favor de l'esport de la vela i diferents Clubs i Escoles de Vela de Catalunya van compartir protagonisme amb els candidats a Millor Esportista de l'Any.

També en aquesta edició, tots els assistents van poder participar en una votació interactiva per a escollir el i la Millor Esportista de l'any 2019.

La Federació Catalana de Vela va concedir al Club Vela Calella el màxim guardó, la vela de Platí, que va recollir el nostre President, el senyor Frank Keerl.També cal destacar el reconeixement que van rebre tots aquells regatistes que el 2018 i 2019 van aconseguir Campionats de Catalunya, d'Espanya i podis europeus i mundials en creuers i vela lleugera, i es van atorgar distincions especials dels anys 2018 i 2019 a comodors, secretaris de classe, creueristes, vela solidària, distincions d'honor i a tots aquells clubs que complien 50 anys. A més a més, es va reconèixer la gran tasca que duen a terme els clubs catalans amb les Veles de Platí, Or, Argent i Bronze.

EURO LASER MASTERS CUP 2020

Cartell Euro Laser 2020 a7be467a-7fb6-4017-b87e-30e3dabe4fc9 d7eacc07-699e-4750-a97d-443b71479a87
Euro Làser Màsters Cup 2020
XIV Trofeu Calella de Palafrugell - Memorial Pitus Jiménez

Presentada la XIV edició de l'Euro Làser Màsters Cup del Club Vela Calella

Saló Nàutic Internacional de Barcelona, ​​10 d'octubre, 2019.-
Avui ha tingut lloc a l'estand de la Federació Catalana de Vela, la presentació de la XIV edició de l'Euro Làser Màsters Cup, regata organitzada pel Club Vela Calella.

A l'acte hi han assistit el president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres, la delegada de la classe Làser Màster Espanya, Seny Jiménez, el vicepresident del Club Vela Calella, Joan Albert Salsas i el president emèrit del Club Vela Calella, Joan Alsina.

Durant la presentació s’han donat detalls de la propera edició, que es disputarà del 23 al 26 d'abril del 2020 i s’espera més d'un centenar de regatistes de la classe làser màster, vinguts de tota Europa. Tal com ha dit el president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres, “l'Euro Laser Màsters Cup és una de les regates més significatives que celebrem, i la seva consolidació demostra que és un exemple d'èxit”. Aquesta sèrie del circuit Euro Làser Màsters és una de les que té més participació d’Europa. “I això és perquè es conjuga tan l'excel·lent organització esportiva, com el vessant de festa i germanor entre esportistes, que representa un lloc de trobada per a tots els que hi participen, així com dels familiars que els acompanyen”.

Joan Alsina, president emèrit, ha destacat aquesta faceta de regata consolidada, “que cada any creix en nombre de participants, es va iniciar fa més de catorze anys, amb mitjanes de 80 i 90 regatistes participants i ara, des de fa anys ja superem els 100 inscrits per edició, havent arribat als 120 regatistes”.

I ha recordat que l'Euro Laser Màsters Cup és una trobada esportiva i d'amistat on més d'un centenar de regatistes es reuneixen cada any en aigües de Calella de Palafrugell, per competir i gaudir del mar, en una de les cites més emblemàtiques de la classe Laser a nivell internacional, que reuneix regatistes procedents de tot Europa i forma part del circuit europeu de Laser Màsters.

APERTURA D'INSCRIPCIONS: GENER 2020!!!
APERTURA DE INSCRIPCIONES: ENERO 2020!!!                 PRE-ENTRIES OPENING: JANUARY 2020!!!

NIT DEL SOCI

Terrassa piscina H.Garbí

20:30h Entrega de premis de les Regates Socials i del Campionat de dòmino

21:30h Aperitiu als jardins de l’hotel

Preu: 25€

(una part d’aquest import es destinarà a fins benèfics subvencionant
l’equip del CLUB VELA CALELLA que participarà a l’ONCOTRAIL 2019).

Aforament limitat.
Cal reservar els tiquets abans del 25 d'agost trucant al 972.614.619
ó per mail a

Mediterranean Finn Cup 2019