EurILCA Master 2022
Home Navega! Club Vela Calella Sailing Team -Match Race-
Club Vela Calella Sailing Team -Match Race-

El passat 3 de setembre va concloure al Lago di Ledro la Trentino Women Match Race Cup Grau 1 ISAF. L'equip femení de Match Race del Club Vela Calella, va realitzar les semifinals, guanyant el primer match amb les italianes, van continuar semifinals fins caure contra les brasilenyes. amb aquest resultat l'equip va remontar fins a la 10ena posició en la classificació general.

La classificació general va ser:
  1. HALBROCK - GERMANY
  2. DEKLEVA PAOLI - SLOVENJA
  3. ECHEGOYEN - SPAIN
  4. TYLINSKA - POL -
  5. MARIANI - ITALY
  6. SYLVAN - SWE -
  7. KLIBA - CRO -
  8. AIMONE - BRA -
  9. RAMIRES - POR -
10. SANCHEZ - ESP -
11. BERTINI - ITA -

Divendres a la tarda el vent va caure i no es van poder cel.lebrar més proves. Però el dissabte 3 de setembre es faran semifinals i finals, que es celebraràn amb tots els participants a l'aigua el major temps possible per arribar a una classificació final.

Divendres, 2 de setembre, el Sailing Team va acabar la primera ronda de round robin i va començar la segona. Demà continuaran la segona ronda de round robin i llavors segons es faran semifinals i finals o directament finals.

Dijous, 1 de setembre, van guanyar un match però va haver-hi una protesta i finalment el jury va decidir que es repetis i l'han repetir dijous dia 1 i l'han perdut!

Per ara no portem cap match guanyat! Pero estem fent matchs molt bons i estem tinguent bones sensacions!

El nostre equip femení de regates és al Lago de Ledro, Itàlia, participant en el Match Race 2011 Trentino, del 31 d'agost al 3 de setembre. Campionat de match de la ISAF, de Grau 1.

En aquesta regata hi participen 11 dels millors equips de dones de Match Race de tot el món: Espanya, Alemania, Brasil, Portugal, Eslovènia, Croàcia, Suècia i Itàlia; d'entre els quals hi ha regatistes preolímpiques, amb molt de nivell.

Lago di Ledro

Equip femení  de regates del Club Vela Calella que participa al Circuit Europeu de "Match Race" de la ISAF.

IMG_5680 IMG_5685

Per més informació cliqueu el següent link: