Home Euro Laser Masters Cup

XII Trofeu Calella de Palafrugell -Memorial Pitus Jiménez
Del 12 al 15 d'abril del 2018

Cartell ELMC18

Calella de Palafrugell, 12 de gener 2018.- Poques setmanes després de l'obertura d'inscripcions, una trentena de regatistes han cobert la preinscripció, el que fa pensar al Comitè Organitzador, que aquest any tindrà una molt alta participació de regatistes. Les regates es disputaran del 12 al 15 d'abril de 2018, en aigües de Calella de Palafrugell (Girona).

El primer regatista inscrit ha estat un dels més assidus en aquesta prova, el Great Grand Màster del Club Vela Calella, Miquel Álvarez. El segon ha estat el màster basc, Pablo Gomeza del RCMA-RSC, que juntament amb l'holandès Ruud Vanhal (Great Grand Master) i els francesos Gerard de Roffignac (Legend) i Daniel Devos (Great Grand Màster ), són els cinc primers a obrir la taula de presincripciones.

El ritme d'inscrits s'ha reactivat després de les Festes de Cap d'Any. Laseristes de sis països (Espanya, França, Bèlgica, Holanda, Alemanya, Gran Bretanya) han confirmat la seva participació. Important la tendència d'increment -en aquestes setmanes inicials de l'obertura d'inscripcions-.

Entre els espanyols cal assenyalar la participació de destacats màsters de la vela espanyola, com la del valencià Javier Muñoz, el basc Pablo Gomeza, els catalans Miquel Álvarez, Pere Jiménez, Xavi Penas, Pep Campi i Salvador Bagunyà.

Entre les dones han confirmat l'alemanya Alexandra Weihrauch, que l'any passat va quedar tercera en la categoria women i la francesa Monica Bodmer.

L'Euro Laser Màster Cup, organitzada pel Club Vela Calella, és una prova emmarcada dins de les sèries de la Copa Europea de Màsters. És una de les proves més valorades pels regatistes de la classe Laser, que aprofiten la cita per retrobar-se en aigües de Calella de Palafrugell i gaudir competint a vela. Des de fa anys és el gran punt de trobada i una referència de la vela làser màster europea.