EURO LASER MASTERS CUP 2020

Cartell Euro Laser 2020 a7be467a-7fb6-4017-b87e-30e3dabe4fc9 d7eacc07-699e-4750-a97d-443b71479a87
Euro Làser Màsters Cup 2020
XIV Trofeu Calella de Palafrugell - Memorial Pitus Jiménez

Presentada la XIV edició de l'Euro Làser Màsters Cup del Club Vela Calella

Saló Nàutic Internacional de Barcelona, ​​10 d'octubre, 2019.-
Avui ha tingut lloc a l'estand de la Federació Catalana de Vela, la presentació de la XIV edició de l'Euro Làser Màsters Cup, regata organitzada pel Club Vela Calella.

A l'acte hi han assistit el president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres, la delegada de la classe Làser Màster Espanya, Seny Jiménez, el vicepresident del Club Vela Calella, Joan Albert Salsas i el president emèrit del Club Vela Calella, Joan Alsina.

Durant la presentació s’han donat detalls de la propera edició, que es disputarà del 23 al 26 d'abril del 2020 i s’espera més d'un centenar de regatistes de la classe làser màster, vinguts de tota Europa. Tal com ha dit el president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres, “l'Euro Laser Màsters Cup és una de les regates més significatives que celebrem, i la seva consolidació demostra que és un exemple d'èxit”. Aquesta sèrie del circuit Euro Làser Màsters és una de les que té més participació d’Europa. “I això és perquè es conjuga tan l'excel·lent organització esportiva, com el vessant de festa i germanor entre esportistes, que representa un lloc de trobada per a tots els que hi participen, així com dels familiars que els acompanyen”.

Joan Alsina, president emèrit, ha destacat aquesta faceta de regata consolidada, “que cada any creix en nombre de participants, es va iniciar fa més de catorze anys, amb mitjanes de 80 i 90 regatistes participants i ara, des de fa anys ja superem els 100 inscrits per edició, havent arribat als 120 regatistes”.

I ha recordat que l'Euro Laser Màsters Cup és una trobada esportiva i d'amistat on més d'un centenar de regatistes es reuneixen cada any en aigües de Calella de Palafrugell, per competir i gaudir del mar, en una de les cites més emblemàtiques de la classe Laser a nivell internacional, que reuneix regatistes procedents de tot Europa i forma part del circuit europeu de Laser Màsters.

APERTURA D'INSCRIPCIONS: GENER 2020!!!
APERTURA DE INSCRIPCIONES: ENERO 2020!!!                 PRE-ENTRIES OPENING: JANUARY 2020!!!