Home Navega!
Navega
Nit de la vela catalana
NIT DE LA VELA CATALANA

El 3 de febrer de 2021 es va celebrar la ja tradicional Nit de la Vela. En aquest esdeveniment, la Federació Catalana de Vela va fer un reconeixement a aquells clubs i esportistes que van tindre una major rellevància durant la temporada 2020.
El Club Vela Calella va ser guardonat amb la VELA D'OR, un reconeixement que valora les regates organitzades, les llicències tramitades, els cursos impartits entre molts d'altres indicadors.
Paral·lelament el navegant del nostre club, Toni Roig, també va ser premiat per haver aconseguit una 2ª posició en el Campionat d'Europa 2020 d'ILCA 7 a la categoria Grand Màster.

54è Trofeu Toni Pelegrí -in memoriam-
Dissabte 22 i diumenge 23 d'agost .... inscriu-te ja i vine a navegar amb nosaltres!

pdfClassificació definitiva

pdfAnunci Regata
                pdfInstruccions Regata

pdfFormulari Inscripció adults     pdfFormulari Inscripció menors

MUNDIAL FINN MASTERS 2018
Del 18 al 25 de maig, en Pere Jiménez, Miquel Álvarez, Xavier Penas, Jaume Alis, Nicolas de Ros i Xavier Mayoral, navegants del nostre club, van participar en el Mundial Finn Masters 2018, organitzat pel Club Nàutic El Balís, de Sant Andreu de Llavaneres.

Dels 5 regatistes participants cal destacar els podis de Xavier Penas i Miquel Álvarez:
  • Xavier Penas: 5è a la General i 2n a la seva categoria, Grand Master
  • Miquel Álvarez: 3r en la seva categoria, Legend

PHOTO-2018-05-23-17-52-49   PHOTO-2018-05-23-22-39-58

MANIFEST DEL CLUB VELA CALELLA
En aquests moments excepcionals volem posar de manifest el nostre total suport al poble de Catalunya i a les seves institucions, i alhora manifestar el nostre refús i desacord amb les desproporcionades actuacions i abusos d'autoritat que s'estan patint.

Calella de Palafrugell, 23 de setembre del 2017

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Següent > Final >>