Home Navega! Regata Puig Vela Clàssica Barcelona
Regata Puig Vela Clàssica Barcelona

El Club Vela Calella està participant del 10 al 13 de juliol a la regata Puig Vela Clàssica Barcelona organitzada pel Reial Club Nàutic de Barcelona, en aigües de Barcelona. El Club Vela Calella i la Fundació Navegació Oceànica de Barcelona (FNOB) han arribat a un acord per tal que navegants i amics del nostre club puguin participar en aquesta emblemàtica regata de velers clàssics, amb l'embarcació, Far Barceloneta.

altAncND5aFjMZt01LPfvU3pXu8MQCpyMTVJETJeDmWRgvN
Tripulació del Club Vela Calella
altAs78r06jQ7-hb7hBdH9ms0PIWfl99qrE3lVf5Na0 AQh

FOTO NORTE Aquesta embarcació va ser batejada inicialment amb el nom de Norte i es va construir l'any 1915 a la Drassana Miquel Corbeto al barri de la Barceloneta. Aquest és un iot de fusta arborat com a quetx amb pal major i mitjana.
La família Batlló la va adquirir el 1959 i la va mantenir en actiu fins el 2005; l'any 2007 en va fer donació al Consorci El Far per a destinar-la a activitats educatives i de difusió del patrimoni marítim.

Arboradura: Quetx amb pal major i mitjana
Construït: Drassanes Miquel Corbeto Costa, Barcelona
Any: 1915
Material: fusta