Euro Laser Masters Cup 20
Notícies ..
nit de la vela catalana

NIT DE LA VELA CATALANA

El divendres 31 de gener de 2019 al Museu Marítim de Barcelona a les 18h va tenir lloc la 53a edició de l'esdeveniment més icònic de la vela catalana, la Festa de la Vela. Sense dubte, una nit màgica per a tot el col·lectiu de la vela catalana.Acte amb la voluntat de reconèixer la tasca que esportistes, clubs nàutics i escoles de vela realitzen a llarg de l'any. Campions del Món, d'Europa, d'Espanya i de Catalunya, persones distingides per les seves activitats en favor de l'esport de la vela i diferents Clubs i Escoles de Vela de Catalunya van compartir protagonisme amb els candidats a Millor Esportista de l'Any.

També en aquesta edició, tots els assistents van poder participar en una votació interactiva per a escollir el i la Millor Esportista de l'any 2019.

La Federació Catalana de Vela va concedir al Club Vela Calella el màxim guardó, la vela de Platí, que va recollir el nostre President, el senyor Frank Keerl.També cal destacar el reconeixement que van rebre tots aquells regatistes que el 2018 i 2019 van aconseguir Campionats de Catalunya, d'Espanya i podis europeus i mundials en creuers i vela lleugera, i es van atorgar distincions especials dels anys 2018 i 2019 a comodors, secretaris de classe, creueristes, vela solidària, distincions d'honor i a tots aquells clubs que complien 50 anys. A més a més, es va reconèixer la gran tasca que duen a terme els clubs catalans amb les Veles de Platí, Or, Argent i Bronze.