Home Navega! Trobada de col.leccionistes de bosses de sucre
Trobada de col.leccionistes de bosses de sucre

13a Trobada de col·leccionistes de bosses de sucre.

El diumenge 25 de Juny d´enguany va tenir lloc novament al local social del Club Vela Calella la XIII trobada de col.leccionistes de sobrets de sucre, dins dels actes de la festa major de Calella.
La sèrie de sobrets d´ aquest any està feta a Milà per l´envasadora d´Alessandrol i Marco Vertua a tot color.Aquesta sèrie consta de 6 sobrets amb fotografies relacionades amb els esports nàutics olímpics.El titol de la sèrie és "Esports nàutics olímpics",com són: Natació, Vela, Rem, Waterpolo, Windsurf i Piragüisme. A diferència de la trobada del 2016, la d´enguany va ser molt més exitosa, probablement per cellebrar-se en diumenge, i així poder assistir-hi col.leccionistes que tenen el dissabte com a dia laborable.La jornada va ser molt animada, i es varen fer molts intercanvis tan de sobrets nominatius com de col.leccions o sèries amb la presència de col.lecionistes de Barcelona, Palafrugell , Puigreig,Manresa, Terrassa ,Rubl i Molins de Rei... i vàrem assaborir un excel.lent esmorçar per deferència del club. Sembla doncs que l´activitat encara té vida i esperem que per molts anys.

13ª Trobad Bosses de Sucre 2017